info@startsmart.co.il
מס' טלפון: 03-6442207

פיות ואנשי עסקים

ספר העסקים "על זאבים פיות ואנשי עסקים " מעניק כלים עסקיים ישומיים בהשראת עולם האגדות המוכר ובכך הוא מצית את דמיונו של כל איש/אשת עסקים.

הספר כתוב כסדנת עבודה אישית ומאפשר לכל אחד / אחת לשאול שאלות רלוונטיות על העסק שבבעלותו/ה.

בספר ניתן למצוא תשובות לשאלות:
איזו פיה טובה תסייע לכם להגשים את חלומותיכם העסקיים ולהצליח?
איך להיזהר בעסקים מזאבים האורבים לכם מאחורי העץ הסמוך?
האם החתול שאתם מעסיקים ראוי למגפיים שהוא דורש?
מהן הנשיקות המעוררות עסקים נרדמים?

תשובות לשאלות מפתיעות כאלה ואחרות תמצאו בספר , שנכתב על ידי שלושה יועצים עסקיים: יפעת יפה גיל, בלה כהן בלייכר וישראל טופר בהשראת האגדות והמיועד לכל מי שרוצה להכיר עקרונות עסקיים בדרך בלתי שגרתית ומהנה.

כיפה אדומה, שלגיה , עמי ותמי ואחרים מככבים בסיפורים עסקיים מלאי דמיון והפתעות משעשעות, שלצדם מובאות תובנות מקצועיות, עצות מעשיות, שאלות מעוררות מחשבה והנחיות מועילות; שילוב שבזכותו יגדיל הקורא את תבונתו העסקית. אם אתם שוקלים להיכנס לג'ונגל העסקי או מצויים כבר בעיצומה של ההרפתקה, ספר זה יסייע לכם לא רק לשרוד , אלא אפילו לצאת כמנצחים על סוס לב!

ראיון אישי אודות הספר עם יפעת גיל
מה מיוחד בספר?
הספר עוסק בהעברת מסרים עסקיים חשובים, בדרך בלתי שגרתית מגרה וקלילה טבולה בהומור וביצירתיות. גישה מקורית זו ללימוד והפנמת עקרונות עסקיים , גורמת לכך שבעלי עסקים רבים מתחברים לאחר הקריאה והעבודה עם הספר לעבודה השיווקית והעסקית בעסק שלהם ברוח חדשה מלאה אנרגיה, וחדוות יצירה מכיוון שהספר מפנה שאלות ספציפיות לכל בעלי העסקים. הוא מהווה מעין סדנא אישית המעניקה הזדמנות לכל איש עסקים לשאול את עצמו שאלות נוקבות ורלוונטיות לגבי העסק הפרטי שלו.

למה אגדות ילדים דווקא?
בכל מבוגר נחבא ילד . וכל מבוגר אוהב להיזכר בחוויות ילדות חיוביות מילדותו . האגדות מהוות נדבח מרכזי בזכרונות הילדות המתוקים מתקופה המאופיינת בהיותה עפי"ר משוללת בעיות ודאגות וכל אחד שמח "לברוח" למקום הטוב והבטוח הזה. זהו מקום טוב להתחיל ממנו התמודדות כי הוא מרופד בביטחון במידע שנחשב לקליל ואהוב ואינו מתחבר למשהו כבד וקשה להתמודדות הסמלים והטיפוסים הציוריים והדימיוניים באגדות הם מאוד עוצמתיים וככאלה קל לזכור ואף להפנים באמצעותם את המסרים העסקיים.

מה המסר של הספר?
המסר של הספר הוא שחייבים להיות מודעים למספר בעיות שכיחות הרווחות כמעט בכל עסק. הפחד של חלק מהיזמים מהצלחה , ההתמודדות עם סוגיות השיווק הקשות כיצד לבחור שותפים , איך לא להירדם במהלך ניהול העסק להיות מודעים לסכנות האורבות לנו בג'ונגל העסקי לשפוט כל דבר גם דרך פילטר אישי ולא להאמין באופן אוטומטי לכל המומחים.

למי מיועד הספר?

כיצד היה התהליך של כתיבה בשלושה?
את הספר כתבנו יחד, במשך ארבע וחצי שנים , אנו שלושה יועצים עסקיים שונים הן באישיותנו והן בניסיוננו העסקי האישי. דבר זה תרם מאוד לעושר הרעיונות ולעוצמת הספר אך הקשה על תהליך הכתיבה.

info@startsmart.co.il | סטארט סמארט, ברטונוב 10 תל אביב 03-6442207 פקס 03-6442317
© סטארט סמארט 2011